2011. április 8., péntek

Terveim

Sokat gondolkodtam ezen a blog dolgon. Nem akartam ebben a formában folytatni, de több ember is megkeresett így vagy úgy (meg is lepődtem rendesen), hogy írjam tovább. Van köztük külföldre "szakadt" rokon, távoli ismerős, (eddig) ismeretlen olvasó és olyan is akinek én is olvasom a blogját. Szóval úgy döntöttem, hogy (az ő kedvükért) mégis irogatok ide, ha lesz miről és lesz rá időm. Aztán talán kezdek egy másik blogot is, ahova olyan dolgokról szeretnék írni, amik engem érdekelnek. Lehet, hogy több blogra kéne elosztani. Ismerek olyan embereket a neten, akiknek 3-4-féle blogjuk is van (pl. főzős, családi, kreatív, stb.) Az én terveim között mindenképpen szerepel egy amolyan kézműves blog, ahol gyerekekkel közösen készíthető dolgok lennének (kifestők, nyomtatható dolgok, társasjáték leírások, versek, mesék, stb.) Szeretnék egy alternatív gyógymódos blogot is. Az alternatív alatt azt értem, hogy természetgyógyászat, homeopátia, népi gyógymódok, stb. Van még két ötletem, de azok még kiforratlanok és túl sok anyagom sincs hozzá, úgyhogy azt még jegelem egy darabig. Főzős blogot pedig csak akkor írok újra, ha lesz végre egy minden szempontból tökéletes fényképezőgépem, amivel gyönyörű ételfotókat lehet csinálni. Ezek a tervek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése