2011. április 27., szerda

Húsvét

Túl vagyunk a húsvéti ünnepeken. Hála az égnek, amennyire féltem tőle, annyira jól sikerült. A gyerekek élvezték minden percét, így én is. Nem volt hiszti, nem volt nyávogás, veszekedés... semmi ilyesmi. Mindenki örült annak amit kapott (úgy intéztem, hogy mindenki egyet kapjon, de olyat amilyet már régóta szeretett volna). Így történt meg, hogy nagylányom (13) megkapta élete első sminkkészletét. (lehet érte megkövezni). Én egyáltalán nem sminkelem magam. Ha nagyon nagyon tré a kinézetem, mert mondjuk nem aludtam éjszaka, vagy beteg vagyok és fal fehér, akkor szoktam egy kis fekete szemcerkát, meg egy barna szájkontúrral besatírozott szájat kreálni, egy kis alapozóval. Ennyi. De ehhez már tényleg nagyon úgy kell éreznem magam, hogy baromi csúnya vagyok. Szégyenlem is magam néha, mert a legjobb barátnőm kozmetikus, én meg ilyen amatőr sminket dobok néha :) Pedig tényleg adok magamra (öregszem, úgyhogy kell is). Tornázok is, mert a három terhesség+szülés óta könnyebben csúsznak fel a kilók... sajnos. Aztán (teljesen önszántamból) elkezdtem nőiesebben öltözködni. Na ez nehezebb, mint sminkelni. Imádom a sportos cuccokat, a farmert és mindent ami fekete, koponyás vagy csak szimplán "rockos". De mondjuk szülői értekezletre már nem megyek el Martens bakancsban. (régebben elmentem) Szóval a lányom osztályában most fénykorát éli a körömlakk, szájfény, szemceruza, stb. úgyhogy kénytelen voltam beállni a sorba. Arra azért figyeltem, hogy a körömlakk fekete vagy sötét lila legyen, a szájfény is lilára hajaz, de alig van színe, a szemceruza egyértelműen fekete, stb. Legyen már stílusa a csajnak :) és tegnap végre felvette a Metallica pólót is! Örül a májam :)

1 megjegyzés:

  1. Én is imádok mindent ami rockos, de mára én sem veszem fel a bakimat (pedig de szerettem és régen mindig mindenhova abba mentem). A fekete vagy sötét cuccok azonban többnyire megmaradtak mert el sem tudom képzelni magam fehérbe :/
    Sminkelni én is csak ritkán szoktam.És akkor is csak szemhéjfesték+fekete szemcerka+szempilla spirál.

    VálaszTörlés