2010. április 1., csütörtök

Tavaly elmaradt a húsvét

Sajnos tavaly nem volt a gyerekeimnek igazi húsvétjuk. Kicsi fiamnak ugyanis éppen akkor volt tüdőgyulladása (mint utólag kiderült nem is kicsi) és nagyszombaton bekerült a kórházba. Az ő ünnepének eleve annyi lett. Mivel én állandóan mellette voltam és a kórházban éppen látogatási tilalom volt a Calici vírus miatt (amit sikerült is begyűjtenünk), ezért nem is találkoztam a lányaimmal az ünnepek alatt. Elmaradt a közös tojásfestés, a közös húsvéti reggeli, meg minden amit elterveztünk előtte. Az ajándékokat hála az égnek már korábban beszereztem, így APA volt a nyuszijuk. Idén NAGYON szeretnék kitenni magamért és kárpótolni őket az elmúlt húsvét kellemetlenségeiért. Úgyhogy most eltűnök egy kis időre, hogy minden olyan legyen, ahogy ŐK szeretnék.
Addig is Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Kellemes húsvéti ünnepeket nektek.
    Remélem a gyerekek már teljesen meggyógyultak és hogy a vizsgád sikerült.Drukkoltam!

    VálaszTörlés