2010. április 25., vasárnap

Díja(ka)t kaptam

Köszönöm Viki a díjakat! Kicsit úgy érzem, hogy meg sem érdemlem, egyrészt mert még nagyon új a blogom, másrészt mert szerintem rajtad kívül senki sem olvassa :) Mindenesetre örülök, hogy rám gondoltál. Sajnos én nem nagyon olvasok blogokat (idő hiányában), akiket pedig igen, azoknak már odaítélték a díjat. Szóval most elég nagy sz.rban vagyok a tíz további jelöltet illetően. Kérek egy kis időt, hogy odaítélhessem én is valakinek. Előre is köszi és bocsánat attól, aki elindította ezeket a díjakat.
Kreatív kezek díj!

Szeretem a blogodat díj!

Köszönöm (hogy olvashatlak) díj!

A feltételek:1. Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad.2. Linkeld is be a blogját!3. Tedd ki a logókat a blogodra!4. Add tovább 10 bloggernek!5. Linkeld be a blogjukat!6. Megjegyzésben jelezd nekik, hogy díjat kaptak!

1 megjegyzés:

  1. Szívesen a díjakat!Én imádom a blogodat olvasni, a panelházos bejegyzésen jókat derültem és annyira igaz :)
    Szerintem van még jópár zugolvasó aki nem kommentel csak olvas.
    Én sem tudtam 10 bloggert találni...

    VálaszTörlés