2010. április 18., vasárnap

Egészséges életmód

Gyökeres életmódváltásra van szükségem. Orvosi javallat. Már régóta küzdök magas vérnyomással. Gyógyszert is szedek rá. Eddig úgy tűnt, hogy ez elég, de a dokinéni szerint nem. Fáradtságom és kedvetlenségem miatt vitaminkúrára fogott és több mozgásra. Napi két órát (minimum) gyalogolok, de könnyű tornát is javasoltak mellé. Mondjuk érzem is, hogy be vagyok kicsit rozsdásodva. Ezen kívül szednem kell vasat, magnéziumot és ha én is úgy gondolom, akkor Bio-Szeléniumot(+Cink). A napi folyadékbevitelemet pedig jelentősen meg kell emelnem. Eddig is tudtam, hogy kevés folyadékot viszek be, de hogy ennyire, azt nem gondoltam volna. Aztán, hogy mindebből mi sül ki, az már más kérdés. Elhatározásban jó vagyok, de kivitelezésben már nem annyira. De mivel ez orvosi utasítás, talán kitartóbb leszek.
Egy elmaradt információ: az első vizsgám 85%-os lett. Egy vizsga letudva. Jövő héten két vizsgám is lesz. Na azok már nem lesznek 80% fölött, az tuti!!

2 megjegyzés:

  1. Köszi hogy megjelöltél!Nagyon szép kis családod van, te meg klassz fiatalos anyuka vagy :)
    Gratu a sikeres vizsgádhoz!Csak így tovább!
    Remélem az egészséged hamar helyrejön!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Viki! Neked is gyönyörű a családod!

    VálaszTörlés