2011. június 11., szombat

Parkoljunk...

A második vezetésem ha lehet, még szörnyebben sikerült mint az első. Drága oktató bácsi már első alkalommal ráérzett a legnagyobb gyengeségeimre, ezért (érthető módon) ezeket próbálta belém súlykolni. Lásd parkolás. Első alkalommal asszem négyszer parkoltunk. Másodikra 9-szer!!!!! a legkülönfélébb helyekre és módokon. Olyan magas volt a végére már a vérnyomásom, hogy szabályosan lüktetett a homlokomon az ér. Harmadik vezetésemre péntek reggel 8 órakor került sor. Egész éjjel nem aludtam miatta. Aztán láss csodát, vezetés közben sikerült lenyugodnom. Négy parkolásunk volt, ebből három 1-1 nagy bevásárlóközpont parkolójában, ami nagyon hasznosnak bizonyult. (értem ezalatt a való élet modellezését). Aztán leparkoltunk a kórháznál is. Na az nem volt piskóta, de megoldottuk (közös erővel). Úgy fejeztük be az órát, hogy elmentünk egy fiatal fiúért és onnantól ő vezetett én pedig hátraülhettem. Elvittek a Munkaügyi Központba. Ekkor nyugodtam meg igazán, mert láttam, hogy vannak nálam ügyetlenebbek is. Igaz, neki még nincs jogsija, de sebaj :) Azért még parázok a következő óráig, de majd csak csütörtökön kerül rá sor, addig pihi van!

3 megjegyzés:

  1. Ne aggódj, szerintem mindenki így kezdi! Emlékszem, én anno néha legszívesebben elbőgtem volna magam egy-egy parkolásnál, most meg szinte már ""csukott szemmel"" is menne. :)

    VálaszTörlés
  2. Tesómnak is parkolással volt mindig a legtöbb baja.
    De szerencséd hogy az oktatód nem olyan ordibálós fajta, tesómnak egy idegbeteg oktatója volt és engem is többek között az tartott vissza a jogsiszerzéstől(sok egyéb mellett) hogy mi lesz ha kifogok egy kiabálóst. Én ha rám ordítanak leblokkolok az tuti.
    Egyre ügyesebb leszel, kitartás!

    VálaszTörlés
  3. Kispiros! Gyakorlat teszi a mestert! Látod, látod, lassan Te oktatod az oktatót ;-)
    Úgyhogy hajrá, hajrá! :-)

    Mint Viki írta, általában ordibálósak az oktatók, kész idegroncsok. A főnököm tette most le a jogsit, párszor sírva jött meg az óráról, röpke fél évig tartott neki a vezetés, háromszor meghúzták. Ott a vizsgáztatónak lüktethetett az ér a homlokán...mert ha egy vizsgázó csak úgy lazán elfelejt megállni a stop táblánál :-O... hát mit mondjak, nem csodálkozom hogy meghúzták.

    VálaszTörlés