2010. december 18., szombat

Halihó

Kicsit elmaradtam a bejegyzésekkel, mert általában csak annyi időm van netezni, míg megnézem az emailjeimet. Igazából nem is tudtam volna semmi érdekeset írni, csak újabb műtéteket (nálam), betegségeket (gyerekeknél), stb. úgyhogy gondoltam arra már úgysem kiváncsi a kutya se. Megértem. Kezd már kicsit unalmas lenni, ez a sok eü. probléma.
Várom a karácsonyt. A kedvenc ünnepem. Szeretek készülődni rá, szeretem az egészet úgy ahogy van. Sajnos csütörtökig még dolgoznom kell, így kicsit nehezebb lesz mindent időben megoldani, de fejben (és írásban) már megterveztem mindent előre. Sajnos elromlott a sütőnk és nagyon úgy les ki a dolog, hogy idén már meg sem tudják javítani, úgyhogy most nagy kulimájszban vagyok. Az egész karácsonyi menüt újra kellett tervezni, nem beszélve a sütikről. Végülis sikerült olyan menüt összeállítani, amihez nem kell sütő. Terveim szerint lesz az ünnepek alatt halászlé, töltött káposzta, afrikai harcsapaprikás spenótos túrógaluskával, rozmaringos báránypöri és ha lesz kedvem és energiám, akkor még hortobágyi palacsinta is. 24-én a szülők jönnek, 25-én mi megyünk (egyikünk szüleihez ebédre, másikhoz vacsira). 26-án nem megyünk SEHOVA (ehhez ragaszkodom) és ide sem jön SENKI (ehhez is). Muszáj egy nap, amikor csak magunk vagyunk öten. Aztán 27-én elkezdődik majd a jövés-menés. Hol mi megyünk valahova, hol pedig hozzánk jönnek. Ami a sütiket illeti, kiválasztottam 4-5 olyan sütit, amit nem kell sütni és rendeltünk kétfajta Marlenka tortát (hogy igazi süti is legyen).
Sajnos most is van beteg a családban, de nagyon remélem, hogy karácsonyra mindenki meggyógyul!!!!!!

1 megjegyzés: