2010. november 15., hétfő

Szent András hava

Úgy tudom, november Szent András hava. Remélem nem tévedek nagyot, mert az tök ciki lenne. Per pillanat lusta vagyok bepötyögni a google-ba. Ez a hónap nagyon mozgalmas számunkra, pedig még csak a közepénél tartunk. Növekvő sorrendben haladva: legkisebb gyermekünk hivatalosan is elhagyhatja a diétát és meg is ünnepeltük hónap elején egy lájtos éttermi vacsival ötösben. Kicsit tartottam tőle, mert kapásból csokis palacsintát rendelt és nagyon féltem, hogy a palacsinta még nehéz lesz neki, de hála az égnek nem volt semmi gond belőle. Most ÚJRA szobatisztaságra szoktatunk, mert a kórházi napok alatt muszáj volt a pelus (az infúzió miatt) és sikerült neki totál visszaszokni rá. Óvodás lányom hónap eleje óta betegeskedik, hol a nátha, hol a köhögés, hol a fülfájás a mumus. Megvolt az oviban a Szent Márton nap, ahol ő is szerepelt és bár akkor is fájt a feje, nagyon ügyi volt. Hazáig világított a kis lámpásával, ami tök jókor jött, mert az egész lakótelepen nem működött a közvilágítás. Sajnos a picit itthon kellett hagynom, mert elég nyügi volt aznap. Nem vállaltam be egy hisztit ezer ember előtt. Nagylányom hivatalosan is "nagylány" lett, amitől én kicsit kiborultam, mert "most" született!!! Nekem ez a hónap amúgy is nehéz, mert a héten megyek vissza 6 és fél év után dolgozni és nagyon nehezemre esik. El sem tutom képzelni, hogyan fogom ellátni a három gyereket, meg a háztartást ezután, annyira megszoktam már a jól bevált napirendünket. Tudom, más is megoldja. Több gyerekkel is. De akkor is! Azok mások. Én meg én vagyok. Kicsit olyan "lustanyu"-nak érzem magam.

1 megjegyzés:

  1. Hú, mozgalmas napokon vagytok túl.
    Kitartás és ird meg hogy indult a munkakezdés.
    A kis betegeknek gyógyulást, nálunk is megint kezdődik a taknyolás, köhögés de remélem hogy kilábalunk belőle gyógyszer nélkül.

    VálaszTörlés