2010. szeptember 24., péntek

Bölcsődei beszoktatás

Szeptemberben elkezdődött a régi megszokott reggeli kelés, iskola, óvoda és most már bölcsőde is. Valami oknál fogva, ebben sem vagyunk a szerencsésebb fajta. A bölcsiben két csoport van. (ez egy kicsi, családias bölcsi két csoporttal, négy gondozónővel, két dadussal és egy bölcsődevezetővel). Szóval az én fiamat kapásból a "kiscsoportba" tették a picik közé, holott már három éves lesz januárban. Az indok a pelus volt (úgy ragaszkodik hozzá, mint az életéhez), amit meg is értettem és nem is firtattam a dolgot, bár úgy éreztem nem igazán találja fel magát olyan kicsik között, akik nem tudnak még beszélni. Mindegy. Elkezdtük. Saját gondozónős rendszer van ebben a bölcsiben. Kb. 8 gyerek jut egy gondozónőre. Szülői értekezleten beosztottak minket I. nénihez. Jelet is kaptunk: pöttyös ladba. Felkészítettem a gyerkőcöt itthon I. nénire, a pöttyös labdára, mindenbe belevarrtam/írtam a jelét, stb. stb. stb. Egy-két nappal a tervezett kezdés és családlátogatás előtt jött a telefon, hogy van egy kis változás, Gergő mégsem I. nénihez kerül, hanem A. nénihez és így a családlátogatás időpontja és a gyerek jele is változik. Onnantól cseresznye lettünk. Gyerek nem értette, mi történt a pöttyös labdával, anya pedig átírt/újra hímzett, stb. stb. stb. Na eljött a várva várt bölcsikezdés. Két nap szoktatás után már 39 fokos lázzal vittem haza. Pár nap kiesés, aztán újra kezdtük előlről az egészet. Odáig jutottunk, hogy már három napja (ma lesz a negyedik) ott alszik. Első két alvása csúcsszuperre sikerült, de tegnap egy szemhúnyást sem aludt állítólag. Fontos megjegyeznem, hogy iszonyú hisztis minden reggelünk. Már felkeléskor visít, hogy nem akar bölcsibe menni, az óvodáskorú tesó rendszeresen lekési a hisztik miatt a reggelit az oviban. A bölcsi épületét megpillantva már fel kell vennem az ölembe, mert állandóan vissza akar fordulni. Ma majdnem lerúgta a májamat a helyéről úgy rúgkapált. De sajnos muszáj vinnem, mert jövő héten vissza kell mennem dolgozni. Ahogy jövök ki a bölcsiből, a parkolóig hallatszik a sírása. Iszonyú érzés. Minden reggel meghalok kicsit. De most jön még csak a java. Tegnap behívott a vezető az irodába és közölte, hogy hétfőtől Gergőt át szeretnék rakni a nagycsoportba, az ovis korúak közé. Ez egy újabb trauma lesz a gyereknek. Egy teljesen új csoport, totál új gyerekekkel és gondozónőkkel, na és az elmaradhatatlan ÚJ jellel. Ami ezúttal a falevél.... asszem a bölcsiről ennyi infó egyenlőre épp elég!

1 megjegyzés:

  1. Hát ez elég húzós...Úristen!
    Előre félek nekünk mi lesz hétfőtől...
    Kitartás!

    VálaszTörlés