2010. július 2., péntek

Nyaralási előkészületek

Tavaly nem voltunk nyaralni. Több oka is volt, de valahogy nem is vágytam három gyerekkel elindulni itthonról. Idén viszont már úgy éreztem, tartozom ennyivel a két nagyobbiknak, a kicsi úgysem tudja még, hogy mi az a nyaralás. Szóval idén rábólintottam. Ekkor jött a dilemma, hogy hova? Emberem szívesebben menne tengerpartra (Olaszba, vagy Horvátba) én totálisan Balaton párti vagyok. Sikerült meggyőznöm, hogy a legkisebb még pici ahhoz, hogy végigautózza az utat Horvátországig,vagy Olaszországig. (persze ez egy kicsit túlzás, de én is tudok túlozni, ha meggyőzésről van szó) Na, az uticél már megvolt, de még nyitva volt a kérdés, hogy a Balcsin hova? Menjünk-e egy általam a neten kinézett bababarát nyaralóba, ahova kevesebb cucc kell, vagy menjünk az ismerősünk évek óta jól bevált nyaralójába. Ahova ugyan több holmit kell vinni, de minden zegét-zugát ismerjük, mert szinte minden évben eltöltünk ott pár napot. Na itt már a Férj dominált, ő győzött meg engem, hogy hiába kell több mindent vinni, ő az ismerős vityillóra szavaz. De ezzel még nem vagyunk túl a nehezén. Drága uram ugyanis (mint minden évben) elindulna egy tescós szatyorral, mondván, hogy nem egy évre megyünk. 13 év alatt nem sikerült belevernem a fejecskéjébe, hogy egy nő minden eshetőségre felkészül, és három gyerekkel már nem elég egy bevásárlótáskányi cucc. Nagylányom sem könnyíti meg a dolgot. Kértem, hogy mivel 6 napra megyünk, legyen olyan kedves és korlátozódjon a pakoláskor lehetőleg max. 6 felsőre és szoknyára(gatyára) és hogy nem kell magával hoznia a fél könyvespolcot, mert úgysem fog egy sort sem olvasni. Persze még nem pakolunk, mert jövő hét közepén esedékes csak a dolog, de előrelátó révén kértem, hogy úgy nagyjából határolja körül, hogy mit szeretne magával hozni és ha esetleg van közöttük mosni való, akkor már most adja oda. Mondanom sem kell, hogy tele lett a mosógép, köztük olyan ruhákkal, amik patyolat tiszták voltak... Szóval néha már most tele van a hócipőm a nyaralással...

1 megjegyzés:

  1. Tudom hogy nem egyszerű a pakolás, szervezkedés,én rühellem is, de nagyon irigyellek hogy mentek nyaralni.
    Én 2006 óta nem voltam, akkor is csak kb.3 napot Hajdúszoboszlón.
    Idén Miskolc-Tapolcára akarnék menni a barlangfürdőbe...akarnék...de hogy lesz e belőle valami...
    Érezzétek nagyon jól magatokat!!!

    VálaszTörlés