2010. június 17., csütörtök

Meglepetés

A tanulástól már nem is látok. Így történhetett meg, hogy totálisan megfeledkeztem 16-án a férjem születésnapjáról. Ilyen még nem történt velem eddig. De nem is ez a ciki. Hanem az, hogy látva az én párom, hogy milyen elcsigázott vagyok (tanulás, 3 rossz (abból már 2 beteg) gyerek, erősen romló egészségi és idegi állapot) Ő lepett meg engem, az Ő születésnapján. Elvitt ugyanis egy olyan helyre, ahol szaunázni, jakuzzizni (tuti nem így kell írni) lehet. Régebben sokat jártunk oda, így tudta, hogy ott kicsit tudok lazítani. Ez egy olyan hely, ahol csak mi ketten vagyunk (1-2 órát-amennyit kifizetünk). Olyan jó volt semmire nem gondolni, csak jól érezni magamat, magunkat. Ja és végre kicsit kettesben voltunk, ami egyáltalán nem utolsó szempont. Utána elmentünk a kedvenc éttermünkbe vacsorázni. Anyukám volt a bébicsősz, mint mindig, amikor szükséges, úgyhogy totál nyugodt voltam a gyerekek miatt is.
Ma volt itt a doktornéni, beadta a kisfiamnak a kullancs elleni emlékeztető oltást. Most megúsztuk egy kis nyávogással. Az 5 évesem még a csöngetéskor elbújt, mert nem hitte el, hogy ő most kimarad a "jóból". Csak a dokinéni távozása után merészkedett elő a rejtekhelyéről. Jövő héten a nagylányom 12 éves lesz, úgyhogy Apát is megköszöntjük majd, kárpótlásul az elfelejtett szülinapért.

1 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot párodnak, egy napon ünnepel Kincsővel :)
    De jó lehetett az étterem és a kikapcsolódás.
    A fiam tegnap kapta a kullancs encephalitis oltás második részoltását.Nekem is csak kicsit sírdogált.

    VálaszTörlés