2011. február 16., szerda

Jövőre elsős leszek....

Már jó régen írtam. Sajnos az internet az utolsó a fontossági sorrendemben, így napi viszonylatban csak annyit töltök a gép előtt, míg elolvasom az emaileket (négy postafiókban) és gyorsan átolvasom a kedvenc blogjaim friss bejegyzéseit (5 darab sima blog és 2 gasztroblog). Na szóval nem unatkoztam a közelmúltban. Középső gyermekem szeptemberben iskolába megy, így mostanában ez köti le szinte minden gondolatomat. Először is adva volt két óvónő, akik közül az egyik azt mondta semmiképp sem tartsam vissza a gyereket (januári), menjen idén suliba. A másik azt mondta, hogy szerinte még maradjon egy évet, játszon, stb. stb. Mivel én is az iskola mellett vagyok "önszorgalomból" elvittem a gyereket a helyi Nevelési Tanácsadóba egy röpke vizsgálatra. Végig ott voltam vele és nem kis meglepetésemre nulla hibával csinálta végig a feladatsort. A lényeg, hogy a vizsgálat is engem igazolt. Szóval megy iskolába (nagyon várja!!!!!!) A következő menet az iskola kiválasztása volt. A házunktól max. 20 perces (gyalog) körzetben 5 darab iskola található, hogy ne legyen olyan könnyű a dolgom. Ebből egyik egy amolyan ELIT iskola, ahova nem az okos, hanem a pénzes, befolyásos családból származó gyerekek járnak. Ide akkor sem iratnám, ha sírva könyörögne az iskolaigazgató. Maradt négy. Ezekből egyikbe jár a nagylányom és annak idején én is oda jártam. Na a kisebbik lány nem fog! Nem vagyok megelégedve a sulival, nagyobbik lányomnak is többször felajánlottam az iskolaváltás lehetőségét (nulla sikerrel). Maradt három. Egy úttestnyi távolságra a nagylány sulijától van egy másik, ami viszont kifejezetten a testnevelésre építi az oktatást. Sport tagozatos iskola, ami az én gömbölyded idomokkal rendelkező (anyóstól örökölte :) lányomnak kifejezetten büntetés lenne. Nem szereti a tornaórákat az oviban sem. Maradt kettő. Na itt már komoly a dilemma. Adva van egy lakótelepi iskola, ami egy köpésre van a lakásunktól, ahol angol-magyar kéttannyelvű osztályba járhatna és egy kb. 20 perc gyaloglásra lévő kertvárosi környezetben fekvő iskola, ahol képzőművészeti speciális osztályba járhatna. Mindkettő (angol és kézművesség is) közel áll hozzá. Nem tudom még mi lesz. Március 8-ig van időm eldönteni. Sajnos a nyílt napok sem segítettek. Mindkettő iskola és mindkettő tanítónő szimpatikus.... ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése